Monday, October 5, 2009

sedihnya hari ini

tiba -tiba...........hati jadi sedih terkenangkan ayah yang baru saja meninggalkan kami pada 1 oktober 2009 ari 2. banyak kenangan yang ayah tinggalkan padaku...ingat lagi masa aku kecil2 dulu dia selalu bawa aku g ronda2 naik motor sementara tunggu waktu berbuka... berebut2 nak naik moto ngan dik aku......

bila aku dah besar aku la anak pompuan yang rapat ngan dia siap aku berani gurau tepuk perut dia lagi.....dia pgl aku cikgu ubi keledek sebab aku pendek banding ngan dik beradik yang lain.....memang rapat. tp...............semua tu xdapat aku rasai dah ayah pun dah xda semua tinggal kenangan je.....yang x mungkin dapat aku lupakan....semoga allah mencucuri rahmat dan hidayah ke atas rohnya amin.................. al - fatihah......

AKU RINDU AYAH..............

3 comments:

  1. CT JGN SEDIH,SEMUA KITE LALUI PERKARA YG SAMA

    ReplyDelete
  2. KENE KAWIN CEPAT LA,BG HILANG SEDIH

    ReplyDelete
  3. aaa.... betul.... ni orang yang tak ada ayah dah lama dah... sabar ek... kita masih ada ... kita dua.... buddy ...

    ReplyDelete